subota, 23. lipnja 2012.

lude izreke

"Kad bi mogao učiniti da me se ljudi boje, radije bih učinio da me vole." Nobel

"Ljudi jednako preuveličavaju i sreću i nesreću: nikad nismo ni tako sretni ni tako nesretni kako se to govori." Honoré de Balzac

"Trgovanje bez reklame je isto što i namigivanje djevojci u mraku. Ti znaš šta radiš, ali nitko drugi to ne zna." Dali

"Nikada ništa naređivati ??nekoj ženi ako niste unaprijed sigurni da će vas poslušati." Kapo

"Bez poštovanja nema ljubavi." Kant

"I sreća se umori ako nekoga dugo nosi na leđima." Fišer M

"Slavni ljudi bili su za mene kao bogovi koji niti govore niti hodaju, niti jedu kao obični ljudi." Balzak

"Priča se da je Orfej sišao u pakao da bi potražio svoju ženu. Ja znam mnoge udovce, ali nijedan od njih ne bi sišao ni u raj da bi potražio svoju." Likok

Sretan je onaj čovjek koji uspije živjeti u sadašnjosti. Paulo Coelino

"Bojati se ljubavi znači bojati se života, a oni koji ga se boje već su tri puta mrtvi." Russell

"Slučaj je ime kojim označavamo zasluge drugih ljudi." Deval

"Priča se da je Orfej sišao u pakao da bi potražio svoju ženu. Ja znam mnoge udovce, ali nijedan od njih ne bi sišao ni u raj da bi potražio svoju." Likok

Iskoristi dan.

"Zaljubljeni uvijek moraju imati profinjenost mudrih, prilagodljivost djece, osjećajnost umjetnika i razum filozofa." Leo Buscaglia

"Ljudi se hiljadu puta više trude da steknu materijalno nego duhovno bogatstvo, mada je sasvim sigurno, da našu sreću stvara ono što jesmo, a ne ono što imamo." Arthur Schopenhauer

"Postoje samo dva načina da se čovjek uzdigne: ili svojom vlastitom vještinom ili glupošću drugih." Babel

"Čudno je to: na putovanjima viđam djecu koja me podsjećaju na moje mališane i viđam lijepe žene zbog kojih zaboravljam na svoju ženu." Fisher, M.

Ko rano rani, nije se naspavao.

"Kad ljubav govori, razum šuti." Baruch Spinoza

"Nada je preduslov koji uzimamo na svoju sreću." Antoine de Rivarol

"Umjetnost traži žrtve, a žrtve umjetnosti traže – kompenzaciju." Lenče

"Većina poštenih žena predstavlja skriveno blago, koje je sigurno samo zato što ga nitko ne traži." Jerome Jerome


Best izreke: naj izreke, dostojevski izreke, izreke o životu, zen izreke, izreke dostojevski, narodne izreke, latinske ljubavne izreke

Nema komentara:

Objavi komentar